Facebook annonsering

Oppdag nye kundesegmenter og øk din omsetning med annonsering på Facebook.

Hvorfor bør min bedrift annonsere på Facebook?

2,37 millioner nordmenn bruker Facebook hver dag. Plattformen er Norges tredje største medium, rett bak NRK og TV2. I tillegg til rekkevidde vet Facebook hva slags interesser, ønsker og behov brukerne deres har. Med annonsering på plattformen kan du nå ut til en folkemengde på lik linje som med TV-reklame, med fokus på dine relevante målgrupper.

Vi i Digital Mediepartner hjelper deg med betalt annonsering på Facebook.

Hvorfor velge annonsering fra oss?​

Erfaren og sertifisert

Vårt byrå har lang erfaring med betalt annonsering på plattformen og arbeider med et bredt spektrum av bedrifter i alle ulike størrelser og bransjer. I tillegg til dette har alle våre performance-ansatte «Facebook Blueprint»-sertifisering.

Produsert fra A til Å​

Vi produserer hele kampanjen in-house – fra markedsstrategi og målgruppevalg til produksjon av annonsebilder og videoer.​

Vi følger deg opp

Mange performance-byråer gjør arbeidet sitt og sender en PDF-rapport med resultater via mail, uten noen form for ekstra kommunikasjon. Vi er dedikert til å følge opp kundene våre tett og holder regelmessige møter for å gå gjennom resultater, slik at du kan få bedre innsikt i resultatene av dine Facebook-kampanjer.

Øk relevant trafikk til din nettside

Plattformen er en god driver av store mengder relevant trafikk. Med en såpass stor brukerbase og muligheten for å segmentere etter alder, kjønn, geografi og interesser finnes det mange muligheter.

Bygg din merkevare

Annonser på plattformen er meget visuelle. Uansett om du ønsker bildeannonser, karuseller eller videoannonser er alle disse med på å bygge merkevaren din.

Passer flere steder i salgstrakten

Det finnes mange måter å bruke Facebook som en betalt annonseringskanal. Du kan skaffe en stor mengde med potensielle kunder i toppen av salgstrakten. Lengere ned i trakten kan du også skaffe de som allerede kjenner til og engasjerer seg for merkevaren din. Man kan også gå langt ned i trakten ved å nå fram til de som allerede har besøkt nettsiden din tidligere.

Passer for alle slags budsjetter

Uavhengig om du vil bruke 5 000 eller 500 000 kroner kan betalt annonsering på Facebook passe for deg. Med muligheten for å snevre inn og utvide målgrupper er annonseringsmulighetene meget skalerbare.

Nå fire kanaler i én (Facebook, Instagram, Messenger og Audience Network)

Facebook Business Manager, Facebook sin annonseplattform, gir ikke bare mulighet for å annonsere på Facebook – du kan også annonsere på Instagram, Messenger og Audience Network (Facebook sitt annonsenettverk for apper og tredjepartsnettsider). Når man annonserer på Facebook vil man automatisk annonsere på disse andre plattformene også – og da til en betydelig lavere pris enn om man annonserer på de forskjellige plattformene hver for seg.

Ønsker du å annonsere på Facebook?

Book et møte med oss – Det er helt gratis og uforpliktende.